لینکدین، شبکه اجتماعی کسب و کار است و هر ماه بر تعداد کاربران آن افزوده می شود. شبکه اجتماعی لینکدین توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد و امروزه همه کسب و کارهای دنیا در آن محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کنند. شما می توانید تبلیغ کسب و کار خود را به مهندسین و مشاورین شرکت سئوسازی بسپارید. هیچ شبکه اجتماعی به اندازه آن برای کسب و کار مناسب نیست.
قدرت شبکه اجتماعی لینکدین
• معرفی و تبلیغ ۸۹ درصد کسب و کارها
• تبلیغ ۸۰ درصد کسب و کارها
• تاثیرگذاری ۱۰ درصد مقالات بر مشتریان و خریداران
امروزه بسیاری از مردم و کسب و کارها، خود را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند در حالی که می توان ادعا کرد که مردم و کسب و کارها در این شبکه اجتماعی، سرمایه گذاری می کنند.
اگر دوست دارید که در همه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، یوتیوب کسب و کار خود را تبلیغ کنید، لینکدین را فراموش نکنید. خیلی از مدیران کسب و کارها، به لینکدین را با دیدگاه خوشبینانه تری بررسی می کنند و حتی به آن نگاه جدی دارند.
مهم ترین نکات برای تاثیرگذاری تبلیغ در لینکدین
• شناسایی اطلاعات جمعیتی مخاطب
• شناسایی هزینه تبلیغات
• تبلیغات در مقیاس کوچک در ساید بار
• نحوه تبلیغات نوشتاری
• توجه به پیام مارکتینگ با پیام رسان
لازم است که با توجه به این نکات برای تبلیغات تصمیم گیری کنید. تبلیغات در لینکدین با مزایده صورت می گیرد، زمانی که شروع به تبلیغ می کنید، متوجه باشید که سایر کسب و کارها دوست دارند که مخاطبان شما را نیز به کسب و کار خود دعوت کرده و آن را به همه مشتریان و خریداران محصولات و خدمات خود معرفی کنند.
مشخص سازی فرمت تبلیغ خود به مهندسین و مشاورین شرکت سئوسازی
بعد از این که قالب و فرمت تبلیغات خود را مشخص کردید، آن را به مهندسین و مشاورین تبلیغاتی شرکت سئوسازی بسپارید تا به بهترین شکل ممکن انجام شود. گروه تبلیغاتی، برای شما، یک حساب کاربری ایجاد می کنند و بعد از آن متناسب با هزینه شما، کسب و کار شما را در شبکه اجتماعی لینکدین تبلیغ می کنند.
تعیین هزینه تبلیغات در شبکه اجتماعی لینکدین
شاید اولین سوالی که به ذهن شما برسد این است برای تبلیغ در لینکدین چقدر لازم است هزینه کنید. برای پاسخ به این سوال لازم است که به دو رویکرد توجه کنید.
• تعیین هزینه تبلیغ متناسب با بازه زمانی
• تعیین هدف و انجام کارها و اقدامات لازم برای نائل شدن به هدف
مهم ترین روش های تبلیغاتی در لینکدین
هدف گذاری براساس کارکرد
به طور یقین، فروش بیش تر محصولات و خدمات مهم ترین هدف کسب و کار شما است و توصیه می کنیم که برای نائل شدن به میزان فروش مشخص، کارها و هزینه های خود را مشخص کنید.
کمپین تبلیغاتی، ابزاری مهم برای نائل شدن به هدف
کمپین تبلیغاتی در مقایسه با تنها یک روش موثر است و شما می توانید طیف گسترده ای از کاربران و مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید. شما می توانید در بازه زمانی 24 ساعت، کمپین تبلیغاتی خود را بروزرسانی کنید. در کمپین تبلیغاتی، توصیه می کنیم که چهار تبلیغ داشته باشید. شما در تبلیغ های کوچک تر می توانید بودجه کوچک تری را داشته باشید.
استفاده از ویدئو و تصاویر در کمپین های تبلیغاتی
شما می توانید مانند اینستاگرام، در لینکدین، تصویر و ویدئوهای با کیفیتی را برای کسب و کار خود طراحی و تهیه کنید. کمپین های تبلیغاتی ویدئویی نسبت به نوشتاری، موثر است.
محتوای خاص و ناب و پیشتاز بودن شما در تبلیغات
همیشه تفاوت ها است که دیده می شود و به همین دلیل توصیه می کنیم که محتواهای خاص و نابی را تهیه کنید تا مشتریان و کاربران خود را تحت تاثیر قرار دهید.
به اشتراک گذاری بهترین پست های صفحه لینکدین
شما می توانید بهترین پست های لینکدین خود را تبلیغ کنید. پستی که بیش ترین لایک و کامنت داشته باشد به طور یقین مناسب تبلیغ در شبکه اجتماعی لینکدین است. بدین ترتیب می توانید مخاطبان بیش تری را جذب کنید.
تبلیغات با هزینه کم در لینکدین
مهندسان و گروه تبلیغاتی شرکت سئوسازی می توانند در لینکدین، تبلیغاتی با هزینه کم را هم انجام دهند. شما می توانید با کمی اعتبار مانند ۵۰ تا ۱۰۰ دلار تبلیغات بسیار خوبی را ایجاد کنید.
محتوای اسپانسری
شما در این نوع تبلیغ می توانید کاربران سایر پیج های را به پیج خود هدایت کنید. در ضمن می توانید پست های صفحات تجاری را در صفحه خود تبلیغ کنید.
نتیجه گیری
لینکدین یکی از بهترین شبکه های اجتماعی است که می توانید کسب و کار خود را تبلیغ کرده و با سایر کسب و کارها آشنا شوید. توصیه می کنیم که براساس اصول منسجمی، کسب و کار خود را در لینکدین تبلیغ کنید. شما با روش هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم می توانید صفحه خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید.