فهرست محتوا
دنیای تبلیغات به قدری وسیع و گسترده است که فضای مجازی بخشی از آن است و امروزه فرایند تبلیغات در فضای مجازی آن قدر گسترش یافته که لازم است برای هر بخش، کارشناسان حرفه ای را استخدام نمود یا خود شخص بتواند با مطالعه در هر بخش به کارشناس حرفه ای تبدیل شود. در فضای مجازی، انواع و اقسام روش های تبلیغات وجود دارد و لازم است که شما با این روش ها آشنا شوید. گروه مشاورین تبلیغاتی سئوسازی با دنیای تبلیغات کاملا آشنایی دارند و به همین جهت بهتر است که تبلیغ محصول و خدمات خود را به این گروه بسپارید.
سئو محلی
سئو محلی در تبلیغ و ترویج کسب و کار نقش موثری دارد و کمک می کند تا مشتریان و خریداران بتوانند به راحتی کسب و کار شما را پیدا کنند.
دلایل جذب مشتریان و خریداران جدید با سئو محلی
- جستجوی 64 درصدی کسب و کارهای آنلاین
- رشد 58 درصدی کسب و کارهای آنلاین
- جستجوی سئوی محلی هدفمند و هوشمند
- تبدیل مخاطب به مشتری در سئوی محلی
- گسترش طراحی و ساخت گوشی های هوشمند
- بازگشت سریع سرمایه در سئوی محلی
- ثبت 10 درصدی کسب و کارها در Google place
- خدمات رایگان برخی از کسب و کارهای آنلاین
- توجه به روزنامه ها و مجلات آنلاین
- اعتماد 70 درصدی مشتریان به کسب و کارهای محلی
خدمات رایگان سئوسازی (آنالیز و مشاوره رایگان)
شرکت سئوسازی در راستای جلب و جذب مشتریان خدمات رایگان سئوسازی را ارائه می دهد که شامل آنالیز و مشاوره رایگان است که به همه مشتریان و خریداران ارائه می شود. مهندسان و مشاوران گروه تبلیغات سئوسازی، فاکتورهای سئو وب سایت شما را آنالیز کرده و به شما مشاوره رایگان ارائه می دهند. دنیای تبلیغات را با گروه مشاور سئوسازی راحت تر بشناسید.
خدمات افزایش بازدید سایت با تبلیغات در فضای مجازی
افزایش بازدید سایت مهم ترین هدف تبلیغات است و گروه تبلیغات و مهندسان شرکت سئوسازی با آنالیز و مشاوره سعی می کنند که بازدید سایت شما را افزایش دهند. با افزایش بازدید سایت شما می توانید محصولات و خدمات بیش تری را ارائه دهید. هر چقدر که بازدید وب سایت شما بالا باشد به همان اندازه نمودار فروش شما بالاتر خواهد بود.
سوشیال مارکتینگ در دنیای تبلیغات
امروزه شبکه های اجتماعی به جزء جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است و مردم و اکثر نوجوانان و جوانان حتی گاهی اوقات اطلاعات روز خود را از این شبکه ها دریافت می کنند و هر روزه بر تعداد کاربران این شبکه ها افزوده می شود. البته شما با سوشیال مارکتینگ می توانید به وب سایت خود بک لینک ایجاد کرده و مشتریان و خریداران را به صفحه محصولات و خدمات خود هدایت کنید. فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، لینکدین، یوتیوب، پینترست، ردیت، تامبلر، وی کی، کلاس میت از مهم ترین شبکه های اجتماعی هستند.
لینکدین شبکه اجتماعی خاص کسب و کار بوده و در این شبکه فقط صاحبان کسب و کار، حرفه خود را تبلیغ و معرفی می کنند. تبلیغات در لینکدین هم امکان پذیر می باشد.
شما در یوتیوب می توانید از کسب و کار و حرفه خود، ویدیوهای با کیفیتی را تهیه کرده و آپلود کنید و به ازای بازدید مبلغ معینی را از یوتیوب دریافت کنید. اینستاگرام به قدری معروف است که لازم به توضیح آن نیست و مدیریت این شبکه برای برنامه زنده مدیران پیج ها، مبلغ مشخصی را پرداخت می کند. سوشیال مارکتینگ در دنیای تبلیغات نقش بسیار مهمی دارد و نباید نادیده گرفته شود.
ایمیل مارکتینگ
ارسال ایمیل های تبلیغاتی به مشتریان و خریداران احتمالی، ایمیل مارکتینگ است و البته با نرم افزارهای خاص و پیشرفته ای که به تازگی طراحی شده می توان مشخص کرد که چه تعداد ایمیل باز شده و مطالعه شده است. ایمیل مارکتینگ در دنیای تبلیغات، ابزار مهمی است و می تواند مخاطب را به مشتری تبدیل کند.
مهم ترین نمونه های ایمیل مارکتینگ
- ارسال ایمیل های تخفیف و محصولات جدید
- خبرنامه مقالات جدید
- فیدبک محصولات و خدمات جدید
- یادآوری خریدهای ناقص
- تبریک تولد، سالگرد، اولین خرید، جایزه
- ارسال فاکتور خرید
شما با ایمیل مارکتینگ می توانید جدیدترین محصولات و خدمات خود را به مشتریان فعلی ارسال کرده و آن ها را نسبت به خرید محصولات جدید تشویق و ترغیب کنید.
مزایای ایمیل مارکتینگ
بازگشت سریع سرمایه
شما هر چقدر که در این نوع بازاریابی سرمایه گذاری می کنید در سریع ترین زمان ممکن بازخواهد گشت. ایمیل مارکتینگ طی سال های اخیر به مهم ترین روش بازاریابی برای فروش محصولات تبدیل شده است و صاحبان مشاغل سعی می کنند که با روش های زیر پوستی و غیر مستقیم، محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند.
ارزان و سریع
ایمیل مارکتینگ ارزان و سریع است و در دنیای تبلیغات اگر بتوانید با روش های ساده محصول خود را تبلیغ کرده و محصولات و خدمات خود را به مشتریان و خریداران معرفی کنید و سرمایه خود را خیلی سریع به دست بیاورید به همان اندازه می توانید در تجارت و کسب و کار موفق باشید.
انعطاف پذیری
شما با ایمیل مارکتینگ می توانید هر نوع محتوایی مثل متن، صوت، ویدئو را به مشتریان خود ارسال کنید.
امکان پیگیری رفتار مشتریان
شما با این روش می توانید مشتریان و خریداران خود را به آسانی آنالیز کنید و بخش فروش خود را با این اطلاعات مجهز کنید. تا در دوره بعدی بتوانید محصولات و خدمات خود را بیش تر و راحت تر بفروشید.
ارتباط مستقیم با مشتریان و خریداران
شما در این روش می توانید با مشتریان و خریداران به طور مستقیم در ارتباط باشید و از نظرات آن ها راجع به محصولات و خدمات خود جویا شوید. شما می توانید علایق و سلایق مشتریان را رصد کرده و برهمان اساس به آن ها ایمیل های تبلیغاتی ارسال کنید.
ایجاد بانک اطلاعاتی ایمیل
شما می توانید در هر خرید مشتریان و خریداران، آدرس ایمیل، شماره تماس و آدرس محل سکونت و سایر اطلاعات تماس مشتریان را گردآوری کرده و در نهایت در هر فصل فروش، به مشتریان خود ایمیل بزنید.
تبلیغات در فضای مجازی با موشن گرافیک
موشن گرافیک همان روح بخشی به تصاویر بی جانی است که تا دیروز ابزار تبلیغاتی به شمار می رفت. در واقع می توان گفت که بین انیمیشن و موشن گرافیک تفاوتی وجود ندارد و شما در موشن گرافیک، به تصاویر حرکت می دهید. با موشن گرافیک می توان، فیلم های دو بعدی ساخت که در نوع خود بی نظیر هستند. موشن گرافیک قطعه هایی از انیمیشن یا فیلم دیجیتالی است که توهم حرکت یا چرخش را ایجاد می کند و معمولا برای استفاده در پروژه های چندرسانه ای با صدا ترکیب می شود.
موشن گرافر لازم است که با انواع و اقسام علوم مانند طراحی گرافیکی، طراحی UI، طراحی UX، طراحی وب سایت، طراحی بروز متناسب با رشد تکنولوژیک آشنا باشد. شما با موشن گرافیک می توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن و با بیش ترین تاثیرگذاری تبلیغ و معرفی کنید. رنگ ها در موشن گرافیک نقش بسیار مهمی دارند. رنگ های شاد نسبت به رنگ های تیره، احساسات مخاطب را برانگیخته و باعث می شود که مخاطب نسبت به محصول یا خدمات حس بهتری داشته باشد.
در موشن گرافیک به دوربین و نور و پرده و بازیگر نیازی نیست و شما می توانید با ساده ترین ابزارها، محصول خود را به مخاطب به نمایش گذاشته و او را نسبت به خرید محصولات و خدمات خود تشویق و ترغیب کنید. در ابتدا طرح خود را روی کاغذ طراحی کرده و بعد از آن در کامپیوتر و با نرم افزارهای گرافیکی طرح خود را تقویت کرده و به آن حرکت و جان ببخشید. دنیای تبلیغات بدون موشن گرافیک قابل تصور نیست.
انواع موشن گرافیک
- ویدئوی تبلیغاتی
- تلفیق ویدئو و موشن
- تیزر تبلیغاتی
- لوگو موشن
بسترهای موشن گرافیک
- تلویزیون
- فیلم های تبلیغاتی
- کارتون
- تبلیغات
- وب سایت های تبلیغاتی
- شبکه های اجتماعی
حرف آخر
دنیای تبلیغات به قدری وسیع و گسترده است که لازم است برای هر یک کارشناس جداگانه ای استخدام کرد تا بتوان تبلیغات را با موثرترین روش ها به مخاطبان منتقل کرد و روند فروش محصولات و خدمات را صعودی کرد. دنیای تبلیغات امروزه دیگر مرزی ندارد.