بهینه سازی سایت | سئوی وبسایت SEO باتیم حرفه ای سئو سازی

بهینه سازی و سئوی وبسایت

سئو یا همان SEO (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. این فرآیند بر روی وب سایت اعمال ها می شود تا سایت های مربوطه با کلمات کلیدی که در واقع محصولات و یا خدمات آنان می باشند را به موتورهای جستجو به نحو احسن معرفی نموده تا در صورتی که نام محصول و یا خدمات شرکت مورد نظر بر روی هر جستجوگر وبی مانند گوگل (Google) ، یاهو (Yahoo) ، بینگ (bing)و اسک (Ask)(که مهمترین آن ها جستجوگر گوگل می باشد ) جستجو شود، آدرس سایت مربوطه در صفحه اول گوگل به نمایش درآید.


سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو SEO

مثالی در مورد سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

به طور مثال شرکت ایران خودرو تولید کننده انواع خودروهای سبک و سنگین بوده و همچنین خودروی سواری 206 نیز یکی از محصولات انحصاری این کارخانه می باشد. حال شخصی برای خرید خودروی 206 بر روی گوگل رفته و کلمه خودرو 206 را جستجو می نماید. بهترین حالت و ایده آل ترین حالت برای تولیدکننده این است که در صفحه اول / نفر اول در سایت گوگل ، سایت شرکت تولید کننده که همان شرکت ایران خودرو می باشد به نمایش در آید. حتی بهترین حالت برای این تولید کننده این می باشد که کلمات کلیدی ذیل نیز در بهینه سایزی سایت نیز لحاظ گردد.



• فروش 206
فروش خودروی

• خدمات پس از فروش خودروی 206

• لوازم مصرفی 206 ، …

خب البته این روزها همگی شرکت ایران خودرو را به درستی شناخته شده و همچنین رقیب خاصی نیز ندارد که این امور خود سبب می شود که این شرکت عملا نیاز مبرمی به بهینه سازی سایت خود ندارد.

اما برخی از شرکت هایی که فعالیت آنان به صورت عمومی نبوده و عموم مردم با خدمات آنان آشنایی نداشته و یا خدمات و محصولات آن ها عمومیت داشته ولی رقابت در شغل آنان وجود دارد اکیدا به آنان توصیه می گردد که به سئو و بهینه سازی سایت خود بپردازند.

چرا بایستی سایت خود را سئو و یا بهینه سازی نمائیم ؟

یکی دیگر از مزایای سئوسازی سایت ها بنابر مشاهدات مردمی این است که سئو و بهینه سازی درست سایت هر شرکتی مطمئنا سبب افزایش اعتبار آن شرکت خواهد شد و این امر سبب فروش بیشتر آن شرکت می شود.طبق بررسی های به عمل آمده توسط بازاریابان و همچنین کارشناسان حرفه ای فروش آمریکایی سئوی درست سایت مانند تبلیغات بنری بزرگ در سطح شهر می باشد با این تفاوت که شخص به انتخاب و دلخواه خود به سوی خرید محصول آن شرکت رفته و ان را جستجو می نماید. و معمولا شرکت هایی که سایتشان در بین 3 سایت اول آن موتور جستجو باشند احتمال خرید از آن شرکت بالاتر خواهد بود.

انواع سئو و بهینه سازی سایت

امروزه کلیه راه و روش های بازاریابی و فروش به دو صورت سالم و درست و یا به صورت ناسالم و نادرست صورت می پذیرد که سئوسازی و بهینه سازی سایت ها نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. در واقع در زمینه سئو این فعالیت ها را به دسته سئوی کلاه سفید (White Hat SEO) و سئوی کلاه سیاه (Black Hat SEO) تقسیم نموده اند.

1- سئوی کلاه سفید (White Hat SEO)

این روش از سئوسازی به نام سئو سازی کلاه سفید معروف می باشد زیرا کلیه روش های سئوسازی به صورتی کاملا درست و توصیه شده صورت می پذیرد و هیچ گونه فعالیت تقلبی و Fake در آن صورت نمی پذیرد.



روش فوق به گونه است که تقریبا اکثریت راه و روش های سئوسازی کاملا دور از روش های توصیه شده می باشند و موتورهای جستجو تاکید نموده اند که به هیچ وجه از روش فوق یعنی سئو سازی با کلاه سیاه استفاده نمائید و در صورتی که آنان پی به ایم امر ببرند شمارا جریمه خواهند نمود.2- سئوی کلاه سیاه (Black Hat SEO)

* تفاوت سئوی کلاه سفید و کلاه سیاه

1- هزینه

2- زمان

3-نفرات

4-ریسک

دریافت سفارش سئو سازی وب سایت ، فقط و فقط با داشتن معرف امکان پذیر می باشد.